Aslisiydan1 Kızlar 8 aylik bebeğim infulenza geçirdik zaten iştahsızlık şuan 30 ml masadan fazlasını icmiuo ek hidayet asla kabul etmiyo öksürük ve ağız kokusu var normal mi bunlar
Linam88 Aslisiydan1 çok normal bi hafta önce geçirdik kızım çok iştahlı normalde asla bir şey yemedi sadece emdi emziriyorsanız bol bol emsin ve bol bol sıvı tüketsin bi an önce iyileşecektir biz böyle atlattık
Aslisiydan1 anorganikanneeee zaten 3 gün hastanede yattık ama eve geldik geleli ağzına bir lokma sürmüyor