1Gokturkannesi merhaba güzel anne.
Benim bebeğimde 5 aylık
Bnde günlük duş alırım. Saçımı genelde düzleştiririm, ama toplarım. Genelde duş sonrası her yerime yüzüm dahil bebek yağı sürerim, dişlerimi bazen 3 defa fırçalarım 😇
Siz bilirsiniz ama keratin veya saç boyasını emzirme süreniz bitince yaptırın derim. Cilt bakımı konusunda bir bilgim yok. Umarım bilen vardır 🤗