Cuma günü(2 gün önce) ameliyat oldum arkadaşlar. Yanıtlarınız için çok teşekkür ederim. Operasyondan önce çok stres yapmıştım, anladım ki korkulacak hiçbirşey yokmuş. Kapalı ameliyat oldum. 1 gece hastanede yattım. Ağrılarım çok hafif, parol içiyorum ve 24 saat sonra bebeğimi emzirmeye başladım. Bebeğimi henüz taşımadım çünkü dren takıldı, takılan yerden hafif sızıntılar oldu ben de korktum bikaç gün ağır kaldırmayacagım, yastığa koyuyor eşim bebeğimi öyle emziriyorum şimdilik.