Her aksam 10 gibi uyumak istiyor uyutuorum 1 saat sürmeden kalkio tekrar yatıyor gece 1 gibi uyanio bu seferde sabah 7 8 gibi uyuyor bi gözüm miyop bi gözüm katarakt 26 yasndayim ve ciddi anlamda psikolojim bozuldu abuk sabuk şeylere surekli gülesim gelio esimle konusamiorum sürekli gülüyorum o da brsey demio aglancak haldeyim. Sanirim sinirlerim yiprandi çok yoruluyorum gece uyuyamiorum cocuk gece paso uyanik diye onun odasindayim eşimde yatak odasinda uyuyor kac gecedir ayrı uyuyoruz nsl duzene sokucam akıl verin