laliko35 kızlar günaydın 💟 bugün dahiliyeye gideceğim vitaminlerim ne durum da baktırmak için bunun için ac olmam lazım mı bilgisi olan var miiii 😍😘
laliko35 Erva_2707 motherthea ah zaten aç gidicem de sadece dayanamadım bi nescafe içtim sütsüz şekersiz kızım 6 da uyanıyor randevu 11.30 da 😂 inşallah sorun olmaz sade kahve 🤣🤣🤣