Tubiti Kızlar emzirirken Anason çayı içmek bebeğe zararlı mı. Uyku ve gaz sıkıntısını çözüyor diye okudum ama emin olmak istedim
Caglaa94 Tubiti bende içmiştim her hangi bir sorun olmadı. Hatta bazı emziren anne çaylarında da var diye biliyorum