Aynı durumdayız ve hiçbir çaresi yok 2 gündür 1 saat bile uyuyamıyorum dün 3 hastane gezdik ateş hep 38 7 korkuyorum da ilaçlar da düşürmüyor üstten 2 dişi aynı anda çıkmaya çalışıyor ve balgam geniz akıntısı burun tıkanıklığı öksürük cabası helak olduk yeminle kollarım titriyor taşımaktan be yorgunluktan ne ilaç fayda ediyor ne jeller ne granüller ne doğal şeyler artık bittim ya valla