Kızlar bebeğim ek gıda döneminde yanağında 1 haftadır geçmeyen kızarıklık var ama o gün park aşırı sıcaktı güneşten oldu diye şüphelenmiştim eve gelince birkaç gün geçti bebeğim birde yüzüne yada boynuna mama bile falan deyse baştan beri kızarır. Dedim kendi elini yüzüne yemek bulaştıriyor ondan sanırım Şimdi geçmiyor artık o kızarık birde hafif pişik oluyoruz arada
Bu aralar 3 gün tadım çoktan yapmıştık kefir yoğurdu baya yiyor ek gıdada onlarla zorlada olsa yediriyorum
Yumurta sarısı denemiştik ama birşey olmamıştı onu veriyorum yemiyor azıcık alıyor
Avakado
Bugünde ıspanak denettim ama baktım geçmiyor yanağı dedim alerjisi var sanırım gıdaları bulmaya çalışıyorum sizce neyden olabilir 🤦🏻