Arass4545 Sezeryan doğum yapıp karni ciddi anlamda sarkan buna ragmen 2.cocugu yapan var mi varsada nsl cesaret ediosunuz bn 2.yi istyorum ama cesaret edemiorum aklima o kesi acıları geliyor karnım sızlıyor. Daha kilolarimda gitmedi gitcek gibide dgl offf
laliko35 Arass4545 kızım büyüdükçe çocuk doğurma isteğim kalmadı 😂😂😂 ve bende doğum kilolarının zor gittiğine inanıyorum hele ki yalnız anneler için… yemek düzeni yok uyku yok ben 21 kilo aldım kızım 20 aylık gebe kaldığım kilo ya ulaşmak için son 3 kilom kaldı 😂
Ayse33mehmet Arass4545 ilk dogumumda sarkmam cok fazla degildi kilo verince toparlamisti ama ikincide toplamadi daha 😳
35lavanta Arass4545 ilk doğumum normaldi karnım hiç çatlamadı sarkmadı yaza bikini bile giymiştim hafif ayva göbek vardı sadece 2 doğum sezaryen oldu karnım çatladı ve asla sporsuz düzelmeyecek belli bikini artık hayal 🥹🥹