Ozgn_1 Arkadaşlar bebeğim 4 ay 20 günlük ateşi 37 derece ve kuru öksürük var ne yapmalıyım buhar vermek doğru mu sizce
Citlenbik Ozgn_1 kafana göre birşey verme doktora götür çok minik i salgınlar çeşit çeşit doktor uygun tedaviyi başlar geç olmadan hemen git benim ilk çocuğum öyle az az öksürüyordu beklemeden gitmiştim broşit başlangıcı çıkmıştı bu sene berbat bir salgın var
Rukiye_gnw Merhaba benim bebeğim de 3 buçuk aylık öksürüğü vardı. Oda ısısını ayarlamaya calis bence terletmemeye. Bizim doktor izotonik gün de 4 defa burnuna damlatmamizi önerdi.