Yagmurrrtt kızım 9 aylık olacak hala molfixte 4 numara kullanıyoruz. bi dahaki ay için 4+ aldım da bir paket daha 4 var herhalde 1 yaşında geçeriz 5e maşallah bebeğinize :) junior boyutlarda bezler var ama içerisinde az sayıda oluyor büyüdükçe daha az bez kullanıldığı için fiyatı da beden büyüdükçe artıyor