Hanımlar iki hafta önce Sprial taktırdım daha adet olmama iki haftam var.
Üç gündür leke gelip duruyor örneğin bir günde üç kez felan kahverengi leke geliyor yinede abdest aldım ama niyetimi almadan tekrar geldi,
Bu şekilde oruç tutmak günahmi olur yoksa tutabilir miyim bilgisi olanlar yardıma gelebilir mi 🌈