Bebeğim 3 gün sonra 4 aylık oluyor saat 2 gibi uykusunda ihildamaya başladı gündüz de çok huysuzdu hep.kontrol ettim gece yatirdigimda ihildadi hep basında kontrol ettim 2gibi baya ateşi vardı hemen soyup ılık suyla sildim doyurup calpol verdim şuan düştü gibi ama yarın sabah goturmeliyim hekime birde uyutsam nasıl giydirmeliyim çok acemiyim