Bebeğim bugün 47 günlük oldu. Gecesi gündüzü birbirine karıştı. Ne gece uyuyor ne gündüz kısa kısa dalıyor 5 dk sonda birden gözlerini kocaman acıyor ve mızmızlanmaya başlıyor hem emiyor hem mama yiyor ama ağzı sürekli aranıyor doymuyormuş gibi emziği bir kapışı var. Emziği alınca da uykuya dalsa bile bırakmıyor hızlı hızlı çekiyor ve söyleniyor nolur bir akıl verin tecrübelerinizi paylaşın