İki kızım var biri 37 aylık diğeri 9 aylık. Ve benim adetim geçti dün olmam gerekiyordu olmadım ki adetim hiç gecikmez bişeyler olduğuna eminim ama yüzleşmemek adına test bile yapamadım. Napıcam ben ya tek bakıyorum ve hamileliğim zor geçiyor 4 ayı serumlarla ayakta kalıyorum ve emziriyorum şuan. Bu saat oldu kızlarıma bakıp bakıp ağlıyorum hiç hazır değilim. Yapacak bişeyim yok ama yazıp rahatlamak istedim 🥹