Merhaba kızlar,acaba sütüm bebeğime yetiyor mi diye merak ettim ve elimle sağım yaptım. 60cc yapana kadar zorlandım. Acaba sütüm mü az yoksa elimle sağdığım için mi az çıktı. Süt gelmemeye başlayınca 1 dk bekliyordum tekrar geliyordu. Doymuyor mu acaba bebeğim diye şüphede kaldım. 2 3 gündür biraz huysuz sürekli mememi istemiyor,karnı mı aç diye mama yapıyorum içmiyor.Bebegim 43 günlük Siz ne düşünüyorsunuz az mi sütüm?
Birde sütüm elimle sıkınca tazyikli geliyor genelde. Bebeğimde emerken tazyikli midir? Bu emmede sorun yaratır mı?