_adennil Bebişim 6 aylık keçi sütlü bebe bisküvisi tarifi yapabilir miyim, yapıp yediren var mı acaba ? Bir yerde 1 yaşından küçük bebişlere verilmez diye okudum ana paketin üzerinde 6+ yazıyor emin olamadım
Olimbonii _adennil Biz ek gidaya erken basladik sadece mama ile besleniyo bu aralar biberon reddi de yasiyoruz malesef mamayida yemito 4 ay 3 günlük bende ondan alim bi denim dedim gece tok tutar diye normal cicibebeden daha sagliklidir diye ama keci sutu sanirim alerji gösterdi yani az vise verdim cok az kizardi daha vermedim normal cicibebe verdim onda kizarmadi suan cicibebe vermiyorum ama hic kasik mamasi daha cok veriyorum
Olimbonii _adennil Evet olabilir yani en azindan yedirmek isterseniz kucuk bir paket alip birtane deneyin baktiniz alerjik reaksiyon gosterdi birakirsiniz ben oyle yaptim hemen geçti yuzundeki kızarıklık gozlemledim hep