Gecekusu Hyekta lahusalik bitti ertesi ay gunumde adet oldum hala duzenli sekilde oluyorum. Mesela ablam 6.ay bebegi memeden kesildi o zaman oldu. Kimine gore degisiyor.
gulertknn1 Yusufunannesii süt korur derler ondan sordum sütün varsa geç gelmesi lazım bide gece emiyosa çok geç gelir diye biliyorum
EsmaninDefnesi 6 aylıkken gördüm iki günde bı adet oldum 2 buçuk ay boyunca. Şimdi düzenli ayım geçti yeni oldum
MaselS Bende oluyor gibiyim 46 günlük bebeğim var dün kontrolüm vardı yumurtalıklarımın çalıştığını olacağımı söyledi ve şuan yavaş yavaş görüyorum 😊
Buciii 40 im çıktıktan sonraki ay adet oldum 3 çocuğumda da. Ortalama 3. Aylarina denk geldi. Emziriyorum ama sütüm korumuyor bunu her sefasinda yaşamış oldum😊