Burcutnbull Zesa17 saat gündüz 5 buçuk dan berı ayaktayız 4 e gelıyo saat daha uyutamıyorum artık psikolojim bozuldu cıdden
Emine003 Burcutnbull Rabbim yardımcımız olsun kardeşim gerçekten boşuna cennet annelerin ayağı altında değil inşallah geçecek dua edelim geçsin güzelce uyusun bebisler sabahın 10 dan beri ayaktayım ve doğru düzgün hiç uyku uyumadım nasıl hâlâ ayaktayım ben bile kendime şaşırıyorum ama bayilicam az kaldı 🤦
Emine003 EsraElisa öyle öyle canım yoruyorum bekletiyorum sonra uyutuyorum onu da denedim ama ne kadar uykusuz da olsa bak saat kaç oldu hâlâ ben kafamı yastığa koyduğum da başlıyo mızmızlanmaya hiç dalgın uyuyamiyo eğer bugünlerde delirmezsem iyi beşiği sallarsam uyuyo sallamazsam uyumuyo 🤷
Emine003 Lykiavvv gerçekten çabucak geçsin inşallah canım ya 🤲 gerçekten en zorlandığım dönem oldu bu 7. Ay atağı 🤦
Emine003 EsraElisa gerçekten hissediyorlar mi napiyolar gece artık nasıl ağlayarak dua ettiysem oğlum 5 gibi tam dalgın uykuya geçti ve kalktığımızda saat 10 buçuktu hiç uyanmadı ya hiç yani deliksiz 😅 Allah’ım kabul etti dualarımı 🤲😅
EsraElisa Emine003 😅kıyamam ya inşirah suresi oku gece o uyku yapıyormuş dişmi çıkarıyo seninki acba bnmki uykuyu çok sever ama kucağımda meme ağzında olucak öyle sabha kadar uyur ams bn tutuluyorum eşimde uyusun diyo nolcak ya ne sağa dönüyom ne sola bn insan değilmiyim
Emine003 EsraElisa okuyayım canım çok sağolasın 🤗 benim kide seviyo uykuyu ama dizlerinde o kıynaştıkça sallarsan çok güzel uyuyo 😅 ama canım dediğin gibi öylede insanın heryeri tutuluyo dönemiyo napalim ilkler büyüdü bunlarda büyür inşallah 🤗 benim minik emmiyo canım mama içiyo çok uğraştım çokta sütüm vardı akiyodu ama oğlum sadece 3 ay emdi sonrasında emmedi
EsraElisa Emine003 olsun mamaya anne sütünüzden ekleyin siz zaten tecrübelisiniz benimki ilk bebeğim bazen çok zorlanıyorum hele uyku konusunda çalılmamda lazım naısl bırakıcam onuda bilmiyorum valla çocuk olunca insanın eli kolu bağlanıyo herşeyin o oluyı Allah hepsini bağşlasın inşallah
Emine003 EsraElisa öyle öyle canım canları sağolsun 🥰 inan canım ilk oğlumda 4 ay manuel pompayla sağım yaptım 2 saate bir gece gündüz sonrasında silikon göğüs ucuyla 1 buçuk yaşına kadar emdi çok şükür 2. Oğlumda silikonla emzirdim sağıp icirdim derken emmemeye başladı neyse sagayim icireyim dedim sağdigimi da içmedi mamayı iciyodu ama sağdiğim sütü icmiyodu nazar mı ki dedik okuttuk ettik yok olmadı süt alerjisi çıkmıştı bende diyet yapiyodum süt ürünleri yemiyodum sonradan çoğu şey yasaklaninca benim sütümün kalitesi bozulmuş süt kireçli su gibiydi aynı neyse napalim canım ben çok uğraştım hâlâ ara ara emzirmeyi deniyorum sütüm sagilacak kadar kalmasa da o bir iki kere çekince fışkırarak geliyo keşke emseydi çok isterdim çünkü özellikle geceleri mamayla uğraşması çok zor yok suyunu ısıt biberonunu yıka et tabi bu arada çocuk ağlayıp duruyo işte neyse buna da şükür diyorum canım nasibi 3 ay miş çok şükür sağlıklı 🥰 sen kime bırakıcaksin canım çocuğunu annen mi bakicak yoksa başka biri mi uyku konusunda gerçekten çalışan anneler eminim daha fazla yoruluyodur eğer ki zorunluluğun yoksa bebişin biraz büyümesini bekle canım kaç aylıktı senin ki
EsraElisa Emine003 bnmki 8 aylık olucak çalışmak istiyorum ama bebek ten dolayı istemiyorum tek sotun geçinemiyoruz eşimde çabalamıyo ek iş yap diyorum yapmıyor benim ve kızımnda ihtiyaçları var hep yok demesinden bunaldım artık herkes gezip dolaşırken ben bunu alamıyorum şunda gözüm kalıyo derdideyim okdar üzülüyoeumki bazen hani diyorum erkek neden çabalamıyır tke işte klamış saat 4 ten sonra işi bitiyo okeye gidiyo ek iş bulmak istese bukur nişanlıyken 1 dwğil 3 4 tane ek iş te çalışırdı özel ders kurs bilmem ne hep altın yapar annesine verirdi ayrıca nakit parada verirdi ya diyorum ozman iş vardı şimdi niye yok neden rahat bakıyosun hayata elde avuçta ne varsa bozdu çalışmadı yedi bunaldım artık bu adamın bu hali beni bunaltı hayatan soğutu kızıma gelcek hazırlamak istiyorum ve bunu babası yapmıyo ondan kaynaklı yoksa çalışmazdım baba evinde çalışmanın ç si geçse kavga çıkardı şimdi düştüğüm duruma kendim kendime acıyorum😔ne ev var ne düzenli bir gelir ama bunu düşünen o değil benim
Acemibiranne17 Şuan aynı durumdayız. 7 ay 10 günlük, gece 1.30dan beri sallıyorum, her yolu denedim uyumuyor. Asla mama içmek istemiyor. Tam ddalıyor 5 dk sonra uyanıyor malesef. Ve hala sallıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bitik durumdayım.
Emine003 Acemibiranne17 hemen post aç canım 😄🤦 inan bu postu açtım dün 5 te tam daldı ve gerçekten kesintisiz deliksiz 10 buçukta kalkmışiz ben şoka girdim saate inanamadim çok şükür güzel uyudum bugün de babası yine uyuttu 12 de maşallah maşallah diyeyim hiç uyanmadı simdiye kadar ben de hem işlerim vardı onları bitirdim hem mübarek gece ibadetlerimi yaptım Rabbim kabul etsin hepimizinkini inşallah 🤲 hemde kafama takılan üzüldüğüm bı konu var canım öyle olunca yatamadim şimdicik yaticam inşallah uyanmadan böyle devam ederiz çok şükür Rabbime 🤲 yani sende bi post aç belki düzelir şaka bi yana canım Rabbim yardımcın olsun inşallah gerçekten uykusuzluk inanılmaz zorluyo minnoş uyusun deliksiz sende uyu inşallah 🤗
Emine003 EsraElisa Canım benim ya 😞 üzüldüm inan işte herkesin imtihanı farklı oluyo kuzum benim eşimde çok çalışıyo bende ondan yakınıyom şöyle ki biz evleneli 5 yıl oldu ve inanır mısın hergün işe gidiyo ne pazarı var ne bi tatili hergün sabahtan giderken çoğu zaman ben görmüyorum bile inan çocuklardan zaten geç yatıyorum çok yorgun olunca hiç duymuyorum gittiğini o giderken hergün öpüyomus hiç hissetmiyorum iki çocuk olunca gerçekten herşey daha da zor neyse canım işte sonra bir hafta böyle sabah gidiyo gece 10 buçuk 11 de geliyo diğer hafta 6 buçuk gibi geliyo yemek yiyoruz ediyoruz sonra 9 da tekrar işe gidiyo ve yine 10 buçuk 11 gibi geliyo inan o kadar yoruldum ve sıkıldım ki Allah var gezmeye tozmaya götürür eder ama ben eşimle evde vakit geçirmek istiyorum ve en sonunda eşim amcasından haftalık izin almak için konuştu şimdi cumalari evde ama iki sefer yine iş yerine uğruyo😅🤦 yapamiyo adam duramıyorum diyo gerçekten güler misin ağlar mısın 🤷 5 yıl boyunca bi kere balayina bir kere de geçen sene Eylül ayında tatile gitiik 9 günlüğüne o kadar canım onun haricinde hep ise gidiyo ve geliş saatleri geç işi gereği ne diyeyim şu iki haftadır cumalari tatil yapiyo he ona da tatil dersek 😅 gerçekten şu devirde geçim çok zor canim inan senin adına da çok üzüldüm inşallah eşin ek iş bulur sende evladinla mutlu güzel vakitler geçirirsin 🤲🤗 düşüncelerin çok güzel inşallah eşinde sen gibi düşünür canım 🤗
Emine003 Efemin_Annesi eyvah eyvah deme 😅 kız ben bu postu açmamı bekliyomus benim oğlum bu postu açtığımdan beri maşallah güzel uyuyo geceleri 🤲🥰
Blackcloud Deletedmom_72 Kız ne ara 7 aylık oldu senin bebe, aramızda 3-4 ay var sanıyordum seninle.🤣