Arkadaşlar selam, dün gece başlayan ateş sabaha kadar geçmeyince hastaneye gittik. Zehirli ishal olmuş serum ilaçlar vs ateş düştü ama çocuğum garip hareketler yapmaya başladı. Mızmızlıktan dolayı biraz ağlıyor ediyor ona okey önceki ateşlenmelerinde de öyleydi ama bu sefer bi tuhaf uyumuyor etrafa yatıyo kendini fırlatıyo ay korktum çocuğumdan dua açtım yok fayda yok napcam böyle olan var mı ? 16 aylık ??