Zeyzeytu 10 gün önce karar verdim kesmeye 19 aylığız, çok fazla ısırıyordu artık oyuna çevirmişti ben de ani bir kararla sonlandırmaya başladım. Kademeli değil de direkt kestim. İstediğinde sürekli sarılarak kucağıma alarak anlattım artık meme yok süt bitmiş diye. İnanın anlıyorlar, çok zorlanacağımı düşünmüştüm ama şefkatle sabrederek ilerleyince tahmininizden daha kolay oluyor. Hiç ağlama krizine girmedi diyebilirim her istediğinde oyalayacak bir şey buldum oyun yemek yedirme ne bileyim camdan dışarıyı izleme😄üç gün sonra daha az aramaya başladı ve giderek bitti. Ki memede uyuyan ve aşırı düşkün bir bebekti. Kolaylıklar diliyorum size ama bana sorarsanız sabır taşı sirke salça işlerine girmeyin. Tiksindirmeyin. Bağınız güzel sonlansın🌸