Gamzeemre Merhabalar iki aylık bebegim var iki saate bir mama veriyorum gece alarm kurup onu uyandırıp mamasını veriyorum sizce uyandırıp mama vermeli miyim yoksa kendi uyanana kadar beklemeli miyim
Nimess57 Gamzeemre bence beklemelisin kendi istemeli , yeni doğan değil sonuçta tabii doktoruna da danış mama kısmını pek bilemiyorum kullanmadığım için 🥰
Woman35 Gamzeemre yani kafanızı karıştırmak istemem ama en azından 3-4 saati geçmesin 3-4 saatte bir doyurun 🥰🙏🏻
Deletedmom_110 Gamzeemre hayır kalktığında yedirmelisin. 1 haftalıktı doktorumuz ne zaman kalkarsa o zaman emdir dedi gerisini sen düşün kuzum bende öyle yapıyorum 15 günlüğüz kızımda da öyleydi
AviL06 Ben de merak edip doktoruma sormuştum 😅 ilk 1 ay uyandırmak gerekiyor ama 1 ay sonrasında bebek istediğinde emzirebilirsiniz demişti 😇🌼 uykusunu alsın bebiş ne zaman isterse o zaman verirsiniz 🥰🌹
Smbl Gamzeemre bende mama ve memeyle beslıyorum uyandırıyordum artık uyandırmıyorum 12 de mamasını verip uyutuyorum ne zaman kalkarsa uyandırmaktada zorlanıyodum 2 ay 23 gunluguz
mercimekmi Gamzeemre doktorumuz büyüme hormonları uyurken salgılandığı için uykunun çok önemli olduğunu uyuyan çocuğun uyandırılmaması gerektiğini söylemişti benim kızım da iki buçuk aylık kendiliğinden uyanınca emziriyorum