Aysegul___ evet bende yanlıs mı görüyorum acaba dedim o yüzden sormak istedim.ilk ön sütler gelmesi lazım sanki köpek dişi gibi geldi bana doktora götürmenizi tavsiye ederim.Arakadasımın cocugunun ön sütler gelmeden azılar cıkmaya başladı baya baya zorlu geçti tavsiye alırsınız en azından