Merhaba kızlar test yaptım ve pozitif çıktı 11.5 aylık oğlum var. Yargı time gelecek olanlara da ekstra açıklama yapayım da bilmiş bilmiş konuşulmasın. 0.06 amh ile ilk gebeliğim gerçekleşti. 29 yaşındayım şu an ve ilk hamileliğimde 28 yaşındaydım. Doktorumuz tekrardan gebe kalmak istiyorsan fazla bir zamanın yok bebeğim doğduktan 6 ay sonra korunmayı bırak dedi. Ama ben 9 aylık oluncaya kadar devam ettim. Zaten yumurta rezervlerim tükenmek üzere idi. Bu kadar erken niye hamile kalıyorsun diyenlere cevap niteliğinde. Henüz sağlıklı bir gebelik mi bilmiyorum çünkü öncesinde çok olumsuz gebelik sonuçlarım oldu kalp atışı duyulmadı kürtaj üç veya dört kimyasal gebelik. Şimdi ise esas sorum emziriyorum eğer gebelik sağlıklı bir şekilde ilerlerse emmeden ne zaman kesebilirim erken kesmek oğluma haksızlık olur mu doğuma kadar emziren oldu ise gebelikte herhangi bir sakıncası oldu mu ortalama aralarında 19 ay olacak.