BirPatiSever Kızlar bebeğim 11 aylık uyuyor. Ateşi 37.7-38.0 arasında, alından ölçtüm. Uyandırıp calpol vermeli miyim napsam karar veremedim
tatlibiranneo BirPatiSever bence uyandırıp verin tedbirinizi alın bende çok korkarım ateşten hemen veriyorum ve düşüyor zaten acile de gitsen hemen calpol veriliyor üzeri çok kalın olmasın çok yükselirse bir bezi ıslatıp alnına filan sürün
Mrv135 BirPatiSever uyandırmadan verseniz? Enjektorle falan ağzına siksaniz? Ya da kaşıkla verin uyanırsa emzirin eğer emzirmeye devam ediyorsanız.
Aysenurtacar Takip edin bence simdilik ,çok fazla yükselirse zaten o da uyanır huzursuzlanir diye düşünüyorum
Aysenurtacar Ben genelde 38.5 civari calpol veriyorum,ama tabi siz çocuğunuzu takip edin, önce odayı serinletin üstünü inceltin, dusmediyse ılık suyla kompres yada duş aldırın ama usumemesine ve titrememesine özen gösterin. Baktınız düşmüyor calpol verin