Sedarelll korkmayın kilosu iyiyse, yemesi düzgünse hiç bişe olmaz. 40 gün sürdü bizim 19lara çıktı sarılık değeri.. fototerapi bile gerek görmedi doktorumuz anne sütü sarılığı bu dedi. İçim rahat etsin dersen bilurubin ve direkt bilurubin değerlerine baktırabilirsin. 10 günü çekince sarılığın hiç bi hükmü kalmıyormuş, 10 günden önce 21i geçerse değer, kilo alımı yoksa, beslenemiyorsa, o zaman fototerapi uyguluyorlar. Işığın altında yatırıyorlar yani bir gece. Beni çok korkuttular sen korkma arkadaşım, sapasağlam çocuğun hiç birşey olmayacak. 2.ayın sonunda en geç geçmiş olur merak etme.