Yavuzselim38 Kızlar bugün patates haslarken düdüklü patladi 7 yaşındaki kardeşimin boynu sırtı yandi,2 aylik bebegimin yuzunde de var iz kalmaması icin ne yapabilirim lütfen yardim
Hale3400 Yavuzselim38 ayyy çok geçmiş olsun rabbim şifa versin en korktuğum şeydir Allah birdaha yaşatmasın üstte kalsın inşallah önerilecek şeyler vardır
Leyla0613 Yavuzselim38 aahh nasıl patladı ya geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun mutfaktamıydınız o sırada, kantaron yağı birebir direk onu sürün
1melek_annesiii Yavuzselim38 elimde patladı ve elimin derisi komple aşaya indi Zeytinyağı ve mum eritip sardık 1 hafta şimdi çok çok dikkatli bakmazsan belli olmuyor iz kalmadi
Eserr-80 _YanakReisinAnnesii alovera bazi ciltlerde alerji yapabilir ama kantaron yagi zararini duymadim
Kvsrrr Yavuzselim38 düdüklünüz nasıldı acaba eski model mi yeni modellerden mi ? Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin.
Sonikiuc Yavuzselim38 geçmiş olsun. Bu yöntem var uygulamanız ise yarar. Sogutulmus kaynağımız şu ve beyaz sabun ile yıkayın(sargı bezi yardimiyla bastirmadan).Toz haline getirdiğiniz Erzurum şekerini üzerine dökün yanık üzerine. Şeker kolda biriken şu ile eriyip dökülecek. Seker kuru kalana kadar devam edin. Sonra suyu ile yanığı temizleyip kirutun. Rif veya rifoksin ampul ile pansuman yapın. Bu yöntem benim kolun yanınca çok işe yaradı. Şeker olayını bir kere yapın ana rif ile pansuman gunluk. İyileşince kantaron surun
tubasd Yavuzselim38 balmumu bulabilirseniz zeytinyağıni ısıtın tasa koyun içine bir parça balmumu koyun soğuyunca krem kivami alıyor bol bol sürekli sürün üstünden hiç eksik olmasın hem acıyı alıyor hemde Allah’ın izniyle iz kalmaz biz çok kullandık yanıklarda balmumu bulamazsaniz normal beyaz mumla yapın çok çok geçmiş olsun Allah hayırlı şifalar versin inşaallah amin
Mavis34 Yavuzselim38 2vaya uygun olurmubilmem ama 7 yaş için anestol silverdin bepantol karışıp yapıp surun kesinlikle iz bırakmadan iyileştiriyor çok Geç mis olaun
-_-hUysUzvetatlikadin Yavuzselim38 ciddi yanık olabilir çok geçmiş olsun bence hemen acile git çünkü yanığın derecesini biz bilemeyiz yanık derecesine göre kremler var onlar işe yarar muhakkak bekledikçe iz kalıyor çünkü
Papatyam01 Ay burda biri vardı yıllar önce o yaşamıştı. Adı nananana gibi bir şey di inşallah görürr ya. Çok geçmişler olsun inşallah
nmt41 Yavuzselim38 patates rendeleyip koyun sabaha kadar sarın umarım küçük bir yanıktır ya geçmiş olsun , bir de yanan yere önce şeker basın .. bende ufak bi yanık olmuştu iz kalmasını şekilde
zeynep91 Yavuzselim38 burda önerilenlern hcbrnı yapmayn daha kötu olabılır mıkrop flan kaptırmayın hekim önerisni dkkate alın çok gecmış olsun sadaka vern Allah beternden korumuş