Mavikelebek54 Bugün aldım içinden sadece 4 ölçek kullandım ve bebeğim malesef sevmedi yeni mama alicam ben 150 TL ye aldım 100 liraya veririm isteyen olursa 💕
momyy_ Mavikelebek54 canım karişmak haddime değil tabi ama çevrende ihtiyacı olan birisine ver bence 400 grm mis çok da değilmiş yani şu mübarek günde sevaba girersin
Mavikelebek54 Ygzz Hepsiburadadan alıyorum. 400 gram benim aldığım ilk defa kullandığımız için büyük almadım elimde kaldı bebeğim sevmedi tadını ziyan olsun istemiyorum 🙄
Ygzz Mavikelebek54 tarihinde falan bi sıkıntı mı var acaba baktınız mı oğlumda smayı sevdi onu kullanıyoruz bizde
Mavikelebek54 Ygzz hayır tarihi agustos 2023 daha çok var ama ilk defa icirdim sanırım tadını beğenmedi anne sütü alıyor o yüzden garipsemis olabilir
Mavikelebek54 momyy_ çevremde öyle birisi yok maalesef olsa verirdim ama bende yerine tekrar mama alicam fiyatları biliyorsunuz herşey çok pahalı
Ecearya01 SMa mama optıpro 400 g hiç açılmamış 1 numara skt 31082023 100 tl ye satıyorum ilgilenler yazsın