esinaltintaas Kızlar oğlum dün 1,5 yaş aşısını oldu bugün bir baktım sol bacağının üst kısmı şişmiş ve hafif kızarık normal mi?? Sağlık ocağını aradım sormak için telefonu açmadılar
Kvsrrr esinaltintaas geçen hafta aynısını yaşadık yarına daha da şiş olabilir korkmayın. Bende aradım ebemiz kolanyalı pamukla şiş bölgeyi silmemi ve buz koymamı söyledi ertesi günü şişlik azalmaya, kızarıklıkta dağılmaya başladı ( direk buzu bacağına uygulamadım beze sardım)
Linam88 esinaltintaas 14. Ay aşısında kızımın ayağı aynen dediğiniz gibi olmuştu 1 hafta falan şiş kaldı kızarmıştı ama geçti sonra
Keremikoo esinaltintaas 5li karma asiydi galiba. O bolgede sislik kizariklik yapabilir dedi vuran hemsire. Hatta orada sertlik bile vardi. Masaj yapa yapa dagittim biraz zor gecti. Bi sıkıntı olmaz dediler cogu bebekte oluyormus.
esinaltintaas Kvsrrr ayy çok teşekkür ederim bilgiler için bizim buradakiler doğru düzgün bilgide vermiyorlar arıyorum açmıyorlarda içim rahatladı yoksa yarın doktora götürücektin
esinaltintaas Keremikoo Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız ben burdaki hemşirelerden bilgi alamıyorum maalesef sizlerden bilgi alıyorum artık
Kvsrrr esinaltintaas ara ara kolanyalı pamukla silin bem dolaba koydum soğuk şekilde uyguladım. Buza da ağlamadı şükür hatta hoşuna gittik dolaptan çıkartıp buz kalıbını kendisi koymaya başladı sonradan 🙃🙃
Linam88 esinaltintaas doktoruyla görüşmüştük normal demişti sıkıntı olursa getirirsiniz dedi ama sıkıntı olmadı çok şükür
Keremikoo esinaltintaas saglik ocaginin telefonu yok mu yada takipli hekimin hemsiresinin. Sansiniza demekki. Yani korkulacak birsey yok siz arada boyle hafif hafif masaj yapip dagitin. Bikac gun o sislik kizariklik surebilir panik yapmayin.🌸
esinaltintaas Keremikoo arıyorum açmıyorlar maalesef gidince doğru düzgün baktıkları bilgi verdikleri yok maalesef burdan daha çok şey öğreniyorum bilgiler için çok teşekkür ederim 💐