Nolur bana yardımcı olun oğlum 9 aylık 4 dişi var 4 tanede yolda bugün göğsümü ısırdı kızdım ona kızdım derken hayır yapma dedim sonra oyuna çevirdi galiba her emzirmek istediğimde ısırıp tepkime bakıyor 😓 sabahtan beri öldüm ısırınca canımı alıyorlar sanki tepki vermemeye çalışıyorum ama imkansız tepki vermemem bekledim tepki vermeden ısırdıkça ısırdı ağladım en sonunda 😪 5 saattir emmiyor uyku arasında emzirebildim sadece nasıl unıtturum nolur çözüm 😓