Artemiss_ Ameliyat olalı 14 gün oldu. Korse kullanımına ne zaman başlayabiliriz ve ne tarz korse almalıyım kullanıp memnun kalanlar önerebilir. Terletmeyen korse varsa iyi olur ameliyat yerinin kuru kalması gerekiyormuş çünkü
birminikbebekannesi Artemiss_ Benim doktorum doğumdan 3 gün sonra korse taktı kendi gösterdi nasıl takılıcağını bantlı korse aldım belimi de sarıyordu sıkıca ağrımaması için 2 ay düzenli kullandım ne göbeğim kaldı ne bişey
Turuncukafa15- Artemiss_ doktorum bana iki gün sonra demişdi , doğumdan ama dikişim ağrıdığı için 1 hafta sonra başladım bantlı olandan.
kolonyalimendil Artemiss_ ben doğumdan üç gün sonra takmaya başladım benim amacım daha rahat hareket etmekti ki öylede oldu🙈
birminikbebekannesi Artemiss_ bağlamaları değil 5 kademeli cıtcıtlıydı markasını hatırlamıyorum medicalden aldım isterseniz fotoğraf atabilirim
Turuncukafa15- Artemiss_ hayır bence kullanın faydası olur bide daha çok yenisiniz vucuttan ödem gidince toparlanırsınız 😊 yaptığımız kolay değil candan can çıkıyor . Zamanla her şey . 🌸
Artemiss_ kolonyalimendil ilk zamanlar benim yara yerime sık sık pansuman yapıldı terlemesin dendi bende korkudan korse bakmadım bile. Dikişler açılır diye korktum ama yara yerine bakınca abartmısım dedm 😀