Nergisssss önce yoğurt verdim sonra havuç patates kabak,sonra yumurta sarısına başladım oğlum ne zaman yese poposu pişik oldu şimdilik bıraktım onu.Sonra meyvelere geçtim meyvelerden sonra tahıllara geçtim.Şu an kahvaltımız tahıllı-meyveli oluyo bazen tahıllı-sebzeli ara öğün meyveli yoğurt akşamda ağırlık anne sütü daha 6.5 aylık olduğu için çok fazla vermiyorum verdiğim zaman hiç emmiyor.Ama gündüz az yedirdiğim zaman gece çok uyanıyor bunu farkettiğim zaman uyumadan önce kaşık mama veriyorum emziriyorum rahat uyuyo.Benimde ek gıda da kafam aşırı derecede karışıyor doğru mu değil mi bilmiyorum