Ftsary34
Kesinlikle bu Eds sistemi çok işe yarıyor arkadaşlar. Bebeğim maximum 5 dk kalıyordu memede sonra çırpınarak ağlıyordu süt gelmeyince. Sütüm doyurmuyor sarılık olduğu içim de mama takviyesiyle başladık. Yaklaşık 3 hafta önce eds ile mama verdim biberonu bıraktım çünkü hızlı geldiği için onu istiyordu öemeyi reddediliyordu. Şimdi biberonu unuttuk üstelik o sistem sayesinde sürekli emdiği için sütüm de artmaya başladı. Günde 6 kere mama veriyordum şimdi 1 kere veriyorum kolik bebeğiz gece krizlerimiz tutunca aç mı kaldı diye düşünerek verdiğim bir mama o da. Şimdi memede 1 saate yakın bile kaldığı oluyor. Doyunca mrmede keyif bile yapıyor