Az önce post açtım bu durumla ilgili. Pedia kullandım huzursuzluk yaptı kakasını da yapamadı. Ocean aldım oda yaptı. D vitamini verdiğim de 2 saat çok ağlıyor emmiyor kaka yapamıyor. 2 saatin sonunda 3 bezi arka arkaya kirletiyor. 1 hafta boyunca denedim vermediğim zaman sorun olmuyor verdiğimde ise bunlar yaşanıyor. Ne yapıcam bilmiyorum