KHM123- genellikle dışa atmasını beklerler kanalda olursa ameliyat edereler benim oğlum 5 aylıktı böbreğinde çıktı şuan 3 yaşını doldurdu hayla var 2 defa taş kırma ameliyatı olmasına rağmen ve ilkinde kırıldı çok ufak kalmıştı o tekrar büyüdü 2 .sinde asla kırılmadı yaşına göre de epey büyük tedavisi yok hastaneye boş gidip boş geliyoruz büyük deyip duruyorlar e büyük olduğunu biliyoruz ne olacak peki 5 aylıkken çıktı 3 yaşında hayla kontrole gelin deyip duruyorlar