Birevladaemanetci Kizlar bebeğim doğduğundan beri hafif belirgin poposunda doğum lekesi gibi bişey var bugün fark ettim sarı iltihab mi artık neyse sarı su toplanmis yani neden olur başına gelen var mı napmak lazım 16 aylık anne sütü alıyor ve ek gıda tabi..
Aysegizem1 Birevladaemanetci yağ bezesi büyük ihtimalle, evet dokununca acımaz. Bende de vardı o dediğin şey hatta insanın hoşuna gidiyor ama göstermelisin doktora bendeki de aynı popoda sol tarafımdaydı. Zararsızmıs benim ki 5 sene kaldı benle bu sene baktim ki patlamış 💁♀️