İyi akşamlar tandem yapıyorum büyük 2 buçuk yaşında küçük ise 17 aylık büyük olanı kismik istiyorum sütten keserken iki çozuğu aynı anda mı kestiniz yoksa ayrı ayrı mı süreç nasıl oldu büyük emmeyi bırakınca küçüğü emerken görmesi nasıl olur ne yapmam lazım bilmiyorum