ecosummm Daha yılbaşında domuz gribi olduk ailecek tam 2 haftadır iyi derken 3 gündür kuru öksürüğü vardı bugün burnu akmaya başladı şimdi de ateşi var 37.9 38.2 başına gelen var mı yorulduk vallahi bitmiyor 3,5 yaşında
Aylizzmm ecosummm Hep aynı canım nasıl bir şeyse bu sene hep hastayiz bide daha yeni bronşit atlattim tam 2 hafta sürdü toparlandik ama benim sesim hala gripmmisgibi çıkıyor oğluma Bi baktım hemen burnu akıyor gene ağlayacaktım hemen prtakal falan kesildi bereket 2 haftadır ne çektim Allah biliyor kreşe falan gönderiyor musunuz
ecosummm Aylizzmm yok canım gitmiyor ama çocuklarla çok oynuyor öpüyor sarılıyor ya, bizde bir sürü kan ultrason film bakıldı hepsi temiz çıkmıştı ama bir anlamadım bugün yine hafif ateşi var öksürük burun akıntısı bitmiyor vallahi Allah size de şifa versin
Aylizzmm ecosummm amin canım bizede komşudan geçti geçmiş olsuna gitmiştim hiç söylemedi hasta diye oğlum 3 buçuk yaşında oynadı onunla ona geçti ordan 8 aylik kızıma bronşit oldular 2 hafta hava vere vere yeni geçti havalarda bir değişik birde çocuklarda okuldan çok taşıyor
Mahidevran61 Vallahi benim oğlum Ekim ayından beri 15 günde bir hasta kreşe gidiyoruz kreşten kapıyor diye düşünüyordum ama şu an okullar hasta bugün yine grip olmuş ve burnu o kadar çok tıkanıyor ki hiç nefes alamıyor sanırım bizim geniz eti problemimiz var kaç tane KBB gezdik bir sonuca varamadık
ecosummm eygokkk canım valla en son şubat ayında beta oldu baya antibiyotik iğne falan vuruldu 5 gün ondan sonra internette hekimanne var onun önerisiyle resverol ve imuneks takviye şurup başladım çok şükür o günden beri ateşlenmedi arada burnu akıyor falan ama atlatıyor şükür denk mi geldi iyi mi geldi bilmiyorum ama ben doktorumla danışarak başladım gümde bir kaşık içiriyorum