Bakıyorum genelde bebekli anneler konuşuyor biz biraz daha büyüdük diye sanirm yazmiyorlar ama bence asıl smdi konusalim daha zor olmasını hareketliler durmuyorlar bir ben mi zorlanıyorm daha öncede yazdım pek.yazan olmadı bana ama konuşmak iyi geleblr ben destek almaya başladım umarım faydasını görürüm cnku sabrım çok azaldı benim modum düşük baş etmeye çalışıyorum şuan depresif br haldeyim kısacası 😔 çocuklarımı çok seviyorum elimden gelenide yapıyorum ama ağlamaları kavgaları vs tahammül azaldı artık inşallah destek ile aşarım benm.gibi olan var mı😑