kızlar 3 aydır doğum yaptım adetim düzenliydi bebek emziriyorum bu arada bu ay erkenden biraz lekelemme gördüm şimdide adet zamanım ama geçti belim ağrıyor sancımda var ama açılmadım korunuyoruz da çok korkuyorum ya varmı benim gibi olan eşimde saçmalama hamile kalman için korunmamamız lazım diyo korunurken nasıl kalacaksın erkekler bilir yani değil mi offf çok korkuyorum ya