Serra_Annesi Kızlar merhaba bebeğim 10 ay 3 günlük yarın Kandil Perşembe ve Cuma oruç tutmayı düşünüyorum sütümde herhangi bir azalma olur mu emzirirken oruç tutanlar var mı ?
Hamzaurass Serra_Annesi aksine artma olacağına inanlardanım, sütün belkide arınacak dahada güzelleşecek
tubasd Serra_Annesi Allah kabul etsin inşaallah hayırlı kandilleri 🌸 Bebeğiniz zaten büyük ve oruçluyken süt azalmaz merak etmeyin havada sıcak değil günlerde çok kısa
Gamzelim123 Serra_Annesi bnde niyetleniyorum da bazen uyanmak zor geliyor bnde niyet ediyorum uyanınca
Serra_Annesi Hamzaurass İnşallah🥰 Bende öyle umuyorum öyle düşünerek inanrak tutacağım 🤲🏻🥰teşekkür ederim
Serra_Annesi tubasd Teşekkür ederim hepimizin Kandili mübarek olsun inşallah 🤲🏻 Teşekkür ederim tutmayı düşünüyordum yazdıklarınızlada içimi ferahlattınız
Serra_Annesi Gamzelim123 Evet sahura kalktım 5 buçukta eşimle yiyip yattık niyetimizi ettik Allah kabul etsin inşallah 🤲🏻😇