justmom_ ben dediğim gibi 8 gün yapmamıştı kızım ve öyle bi sıkıntısıda yoktu yani yapmak istiyods yapamıyo gibi bşşyi yoktu gayet mutluydu. Doktoruna sormuştum yinede stres olmuştum iyice cunku oda gayet normal bir süreç olduğunu ekstra bişe yapmamamın gerekmediğini bağırsak florası gelistiği için butür durumların yaşanabileceğini söyledi anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 gün mama alan bebeklerde sanırım 5 gün kaka yapmamak normal demişti bana zaten 8. Gündede yapmıştı hatta ogün 3 4 kere yapmıştı