Keşif süreci. Bizim oğlan da iki elini yumruk yapıp komple ağzına sokmaya çalışıyordu 2 aylıkken. Zamanla kavrama yeteneği gelişince nesneleri tutup ağzına sokmaya başladı. Heryeri salya oluyordu haliyle. Dişle alakası yok bu da bi gelişim dönemi. He diş de çıkarabilir tabi ama daha düşük ihtimal. Dişli doğan bebekler bile var o yüzden erken diye düşünmeyin. Elini de ağzından çekmeyin bırakın yalasın keşfetsin. Şu an oğlum 8 aylık her şeyi ağzına götürüyor ısırıyor damaklarıyla henüz dişi yok. Her an çıkacak diye beklemedeyiz😀