Hanımlar bebeğimin alerjisi çıktı doktor bize mama verdi bir kutu evolvıa rp1 eğer içerde gel reçete yazmalım dedi bebeğim kutuyu severek bitirdi sonra hastaneye gittik doktor yazdı aynı gün 2. Ay aşısını oldu bugun 3. Gün iştah gitti zorla yiyor ve yediğini tamamen kusuyor napıcam çocuğumun gelişimi durdu çok üzülüyorum 🥺