3 yaşında kızım var nereye gidersek gidelim dönerken burnumdan geliyo başlıyor ağlamaya ve beni korkutacak şekilde ağlıyo sanki bişey olcak gibi mesela anneme geldik eve dönücez bütün misafirler gitti biz kaldır biri gelince gene aynı gittiklerinde başlıyor ağlamaya bıktım artık hiçbir yere gitmek istemiyorum Hiç kimse gelsin istemiyorum ne yapacağımı söyleyin Bir Fikir verin