Hasretkmrc1
Kötü örnek olmak istemem ama bende içiyorum, hem hamileyken hem de doğumdan sonra da içtim malesef. Hatta doğumdan hemen 1-2 saat sonra hastanenin bahçesine kaçıp içmişliğim var, tabiki bir bahane değil ama doğumum 4 gün sürünce çok strese girmiştim rahatlamak istedim, iyi ki bayılıp düşmemişim şimdi düşünüyorum da çok tehlikeli bir iş yapmışım 🤦🏻♀️