Kızlar bebegimin ateşi 38.2 ile 37.9 arasında gidip geliyor diş çıkarıyor ondanmi yoksa usutttumu bilemiyorum duş aldırdım emzirdim ateşini ilik bezlerle düşürmeye çalıştım 3 saat aralıklarla ateş düşürücü veriyorum ama düşmüyor şuan uyuyor ne yapmam lazım uykudayken havale filan geçirme ihtimali varmı