Burcumus01 hayir sut sagildiginda zaten o renk olur. Sagim yapin bekletin sutu dolapta tagi ustte cikiyor suyu altta kaliyor o sekilde görebilirsiniz. Hem emzirirken bir mene bitti digerine gectiniz. Bir sonraki emzirmede yarim kalan memeyi vermeliyiz ki yagli kismi alsin.