EslinSemAltas55 Galiba buna ben izin verdim sütüm yetmiyor diye mamaya başladım günde 1.2 veriyodum şuanda aynı gerci ama bazen oluyo ki göğsüme gelince aglıyo geri itiyo kendini napmam lazım kızlar
sarisinanasi EslinSemAltas55 ben yaşıyorum hem de en fena şekilde. Gündğzleri sadece 3 kez emiyor. Ben de gece daha fazla emzirmeye çalışıyorum. Ek gıda desen onu da yemel istemiyor iki üç kaşık yşyor sonra ağlıyor.
Hamzaninannesi1411 EslinSemAltas55 benim oğlum da 4 aylıkken reddetmişti sol mememi almıyordu diğerini de ayakta pışpış yaparak veriyordum mama hiç kullanmadım . Sonra kendiliğinden geçti. Keşke mama vermeseydiniz neden verdiniz sütünüz mü yetmiyordu
EslinSemAltas55 Hamzaninannesi1411 bende cok deniyorum ayakta pışpış yaparak emsin diye bazen emiyo bazen oluyo hiç almıyo 😞 yetmiyordu azalmıştı bu yüzden vermiştim
Hamzaninannesi1411 EslinSemAltas55 anladım canım üzülme zamanla düzelir inşallah bebeklerde oluyor böyle sabırla emzirmeye çalış umarım tekrar emer