Alya18 Güzel anneler bebeğim emdiği zaman aşırı hızlı çekiyor ve tıkanıyor sütü ağzında biriktiriyor boğulacak diye ödüm kopuyor sizce neden ağzında süt biriktiriyo olabilir ve bunun çözümü nedir?
neslihanyildiz Alya18 Bilmiyor daha böyle böyle öğrenecek benimkide öyleydi ama benimki 7-8 ay sürdü 😅 hala çok hızlı içer herşeyi bi öksürür bazı şeyler huy galiba.
Beyzaclk Alya18 süt hızlı geldiği zaman yetisemiyorlar yan yatarak emzirebilirsiniz ağzının kenarından fazla süt akıyor göğsünuzu makas hareketi yaparak tutabilirsiniz biz biraz bu şekilde rahat ettik bide geriye yaslanarak emzirdim
Gizemkrl Alya18 benim 2 aylık bebegım hala oyle doktor normal olcagını soyledı bazen nefes almayı unutuyorlar cunku gıdıklayın sureklı